Zestaw do przecisków 130 mm – Kret Terma K130S ze sprężarką Rotair MDVN 32B
Zestaw do przecisków jest przystosowany do wykonywania samodzielnych przecisków Ø 130 mm, do wciągania rur z tworzyw sztucznych Ø 90 – 125 mm oraz do wciągarnia rur PE, PCV przy użyciu dodatkowych akcesoriów do Ø 200 mm. Przy pomocy tej maszyny można także wbijać rury stalowe o średnicy do 323 mm.
Głównie dzięki bardzo szerokiemu zakresowi prac do jakich jest przeznaczona, umożliwia ona zarówno wykonywanie przecisków samodzielnych, jak i przecisków z jednoczesnym wciąganiem rur z tworzyw (PE, PCV). Ponadto przy użyciu dodatkowego osprzętu, można poszerzać wykonane otwory do średnicy 219mm i wciągać rury o średnicach 160 mm-200 mm. Korzystanie z poszerzaczy jest uzasadnione jeżeli “kret” ma służyć głównie do instalowania rur o średnicach do 130 mm, natomiast średnice 160 mm, 180 mm, 200 mm będą występowały sporadycznie.
Wszystkie oferowane przez nas maszyny przeciskowe, posiadają system pneumatycznej zmiany kierunku pracy PRZÓD/TYŁ. Dzięki temu systemowi przesterowania, możliwe jest wycofanie maszyny w każdych warunkach gruntowych.
Zestaw do przecisków 130 mm zawiera:
- maszynę przeciskową o średnicy 130 mm;
- olejacz z zaworami sterującymi;
- wąż zasilająco-sterujący o długości 20 mb;
- sprężarkę spalinową Rotair MDVN 32B;
- wąż Mantex do sprężonego powietrza;
- zestaw kluczy do kreta;
- olej EkoMAX 5L;
- olej KorMAX 1L;
- nić uszczelniająca LOCTITE 55.
MAX K130S jest najczęściej kupowaną maszyną w Polsce z racji swojej uniwersalności.
Maszyna przeciskowa – Kret Terma MAX K130S
- średnica: 130 mm
- długość: 1815 mm
- masa: 115 kg
- zapotrzebowanie powietrza: od 2,4 m3/min
* Zalecany kompresor o wydajności: 3.60 [m3/min] - ciśnienie robocze: 7 bar
Cena katalogowa netto: 33 000 PLN
Maszyna przeciskowa przeznaczona jest do:
- wykonywania przecisków o średnicy 130 mm,
- wykonywania przecisków o średnicy 160 mm, 180 mm, 195 mm, 219 mm przy użyciu poszerzaczy
- wciągania rur PE,PCV bezpośrednio za urządzeniem o średnicy 90 mm – 125 mm,
- wciągania rur PE,PCV przy użyciu akcesoriów dodatkowych, średnice rur: 140 mm, 160 mm, 180 mm, 200 mm
- wbijania rur stalowych przy użyciu stożków: do średnicy 323 mm.
Główne zalety:
-
najbardziej opłacalna relacja ceny do wydajności
- łatwa zmiana kierunku pracy (pneumatyczne przesterowanie) w każdej maszynie
- niskie koszty eksploatacji
-
bardzo wysoka celność wykonywanych przecisków
-
wysoka energia uderzenia
-
niskie zapotrzebowanie na powietrze zasilające
Gwarancja
24 miesiące. Natomiast w czasie okresu gwarancyjnego koszt dostarczenia maszyny do serwisu (poprzez wskazaną przez producenta firmę kurierską) pokrywa producent.
Kompresor spalinowy Rotair MDVN 32B
- wydajność: 3100l – 110 cfm
- ciśnienie robocze: 7 bar | 102 psi
- silnik: Briggs & Stratton
- model silnika: 40 KM Vanguard BIG BLOCK™ V-Twin EFI/ETC
- norma Emisji: Stage V
- pojemność zbiornika paliwa: 60l
- maks. zużycie paliwa: 8,5 lt/h
Cena katalogowa netto: 58 400 PLN
Nowy kompresor spalinowy ROTAIR to przenośna sprężarka powietrza z silnikiem benzynowym o mocy 40 KM, która może dostarczać 3100 litrów/min przy stałym ciśnieniu 7 barów, w ramach normy Stage V. Z drugiej strony osiągi są lepsze, niż w silnikach wysokoprężnych z normą STAGE V, przy znacznych oszczędnościach w cenie zakupu produktu.
Oznacza to, że wykorzystując maszyny przeciskowe o mniejszej wydajności, sprężarka automatycznie dostosuje swoje parametry, bez zbędnej regulacji na wyższe obroty, skutkuje to:
- mniejszym podczas pracy ze sprzętem o mniejszej wydajności;
- mniejszym hałasem;
- lżejszą konstrukcją przy zachowaniu standardu marki premium;
- tańszym kosztem zakupu oraz eksploatacji względem konkurencji – różnica cenowa wyrównuje się po 7 latach eksploatacji!
Konkurencyjne sprężarki przewoźne w segmencie 3 m3 wydajności, są to w rzeczywistości zmniejszone kompresory o wydajności 5 m3, które są znacznie większe i cięższe od rozwiązania Rotair!
Pozwala to na odpowiednie dopasowanie silnika do realnego zapotrzebowania zasilanego sprzętu, zamiast dopłacać za większy silnik spalinowy z mniejszym stopniem sprężania.
W przypadku silnika benzynowego jednostka może pozostać daleko od większości regionalnych/lokalnych przepisów dotyczących emisji, które koncentrują się na oleju napędowym.
Standardowe wyposażenie kompresora:
- filtry typu „spin-on” dla szybkiej konserwacji,
- pełna dostępność dla łatwej i szybkiej konserwacji i serwisu,
- ekskluzywny pneumatyczny system sterowania opracowany przez firmę ROTAIR automatycznie dopasowują obroty silnika, w zależności od ilości powietrza, które ma zostać dostarczone,
Jest to niezawodny system, który zapewnia mniejsze zużycia paliwa, - „INTELIGENTNY SYSTEM” Start/stop, dostępny wyłącznie w firmie ROTAIR. Jeden przycisk przygotowuje i uruchamia sprężarkę, eliminując ryzyko błędnych procedur podczas uruchomienia sprężarki,
- filtr separatora powietrze/oleju został podwójnie zwiększony co gwarantuje doskonałą separację powietrze/olej,
- filtry powietrza i oleju sprężarki oraz powietrza i oleju silnika są niezależne,
- jednostopniowy ponadgabarytowy filtr powietrza do części sprężarki, aby zapewnić dobre filtrowanie wlotu powietrza do stopnia sprężania,
- eksploatacyjne koszty eksploatacji niższe, niż w przypadku silnika Diesla przy takiej samej wydajności,
- podwozie jest w 130% uszczelnione.
Gwarancja na przewoźną sprężarkę
24 miesiące z możliwością przedłużenia.